Meniu
Jūsų krepšelis

Garantijos ir grąžinimai

GARANTIJOS

Serviso dalims yra suteikiama 3mėn garantija. Dalys, kurioms suteikiama garantija:

  • Klaviatūros
  • Ekranai
  • Kabeliai
  • Lizdai
  • Korpuso dalys
  • Pakrovėjai
  • Baterijos

Dalys, kurioms nėra suteikiama garantija, jei jos keičiamos ne mūsų remonto servise:

  • Liečiamieji ekranai
  • Mikroschemos

Garantijos sąlygos:

  • Garantija taikoma, jei gedimas atsirado dėl gamintojo kaltės.
  • Garantija taikoma jei dalis nėra fiziškai pažeista (sulaužyta, apipilta, sudužusi ir neturi kitų fizinių pažeidimų).
  • Garantija taikoma jei dalis turi nepažeistą mūsų garantinį lipduką.
  • Garantija taikoma 3 mėnesius nuo išsiuntimo dienos.

Garantija nėra taikoma:

  • Jei gedimas atsirado dėl vartotojo kaltės (prekė sulaužyta, sudužusi, apipilta,turi ardymo žymių, turi kitų fizinių pažeidimų).
  • Jei prekė buvo naudota ne pagal paskirtį ar nesilaikant saugumo instrukcijų ir rekomendacijų, kurios yra pateikiamos prekės aprašyme.
  • Jei prekė natūraliai nusidėvi (baterijos kabeliai ir pan).
  • Jei gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių Force Majeure (potvynio, gaisro, audros, įtampos šuolio ir pan).
  • Jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento.
  • Jei pasibaigęs garantinis laikotarpis, kuris yra nurodytas prekės aprašyme.
  • Jei prekė neturi mūsų garantinio lipduko ar jis yra pažeistas.

GRĄŽINIMAS

  • Pagal LR įstatymus elektronikos prekės nėra grąžintinos, tačiau mes visuomet linkę susitarti. Nori grąžinti, nes nebereikia ar netiko? Puiku! Tik turime keletą sąlygų:
  • Prekė negali būti fiziškai pažeista ar naudota.
  • Prekė turi turėti orginalią pakuotę.
  • Prekė turi turėti visus apsauginius orginalius lipdukus ir plėveles.
  • Prekė turi turėti nepažeistą mūsų garantinį lipduką ir nepažeistus serijinius lipdukus.
  • Naujas dalis galima grąžinti 14 dienų laikotarpyje.
  • Siuntimo kaštus padengia pirkėjas.
  • Pinigai grąžinami už prekę, bet ne už siuntimo išlaidas.
  • Gali būti taikomas administracinis mokestis (ne daugiau 5EUR).
  • Galime iškviesti savo kurjerį, mokestį išskaičiuosime iš prekės vertės.
  • Jei reikalingas prekės keitimas, siuntimo kaštus padengia klientas.

 

KIEKVIENAS ATVEJIS NAGRINĖJIMAS INDIVIDUALIAI, JEI TURITE KLAUSIMŲ, PRAŠOME KREIPTIS TELEFONU +370-643-83787 ARBA  EL PAŠTU info@l4l.lt.